Alla inlägg under februari 2008

Av Angelica - 24 februari 2008 11:22

Snart är helgen slut,fan vad fort det går.Ja som sagt man blir inte yngre.

Jaha vad hände igår då?

Skulle vara snäll med Robert och göra honom sällskap ner till sundsvall,för han skulle köra ner lite folk härifrån,sedan kom vi ner,gick in på festen för att kollla läget och där vart vi kvar där...sedan gick de upp ett ljus för dom,men du Angelica du har ju körkort,så de sluta med att alla drack utom jag,för jag satt vid ratten:)gick bra de också.



Fattar inte vad det är för fel?har en sk kompis,som blir sur om jag umgås med andra kompisar,men vad ska jag göra vänta på henne hela mitt liv?ja du vet tjejer,man kan inte umgås många då blir de tydligen skit av allt,därför tycker jag bäst om att umgås med killar,inget tjaffs:)


Har bokat tid nu hos frisören,så på onsdag ska jag fixa mitt hår,äntligen..jag tror att de blir blondt igen..hmm:)


Sedan har jag pratat med söta J till morgonen,fattar du inte vad jag saknar dig?:)det var du,jag,linda och micke...vi hade alltid något projekt på gång,det var tider de..och vill ha dom tillbaka!!


Ikväll ska jag kolla på "En annan del av köping" ett MÅSTE!!


Hejs svejs

Av Angelica - 21 februari 2008 17:42

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här,inte för att jag har något vettigt att skriva här nu.

Så vad händer,hmm inte så väldigt mycket,väntar på mail ifrån utbildningen,men det verkar aldrig komma dock.

Nu något helt annat,har äntligen lyckas spara ut mina naglar lite,hoppas dom är kvar ett tag nu.

Sedan letar jag fortfarande min skinnjacka,vart tusan den kan vara.

Skulle ha tränat ikväll,men har myskväll med mamma istället,choklad och cola.

Och ihelgen bär de av till s-vall,medm in kära kusin Ida:)ska bli skoj att umgås lite med henne också,ska ev träffa C där nere också,kanske fika?:)


Nä mina kära läsare,nu väntar chokladen på mig..mums

Av Angelica - 19 februari 2008 18:25

Snoka runt lite på min favvoblogg,och vad hittade jag?Jo en tävling Osis Dust It,som jag har kollat in länge i frisörsalongerna..och nu finns den att vinna,så självklart är jag med.Behöver de till mitt platta och risiga hår:)



Tävlingen är gjord av http://frisortips.blogg.se

Av Angelica - 18 februari 2008 11:39

Ja nu är det Måndag igen..

Helgen,ja hur har den varit,helt okej:)

Har planerat att åka på en liten tripp Gbg,Lund och Jönköping:)Ska hälsa på B i Lund;)Sötnos!Kommer bli kul.

Ja idag,vad ska man hitta på?Jo ska gå en vända på stan och kolla vad det finnt för kul,och ev till frissan så jag får mitt jäkla hår fixat.


*Haha jag säger då de,du har strulat till de rejält nu..och du kommer få se vad som händer,du ger dig inte på mig oskraffat!!

Av Angelica - 15 februari 2008 09:38

Ja det är den stor frågan de..eller snarare är den stor frågan är : vad har jag gjort?!

Ja hur som helst så har det hänt,och det är inte jag som drabbas så hårt,mest du men du vet inget,men hade du litat på mig när jag svarade i hans mobil,så får du faktiskt skylla dig själv,att du är så godtrogen?hmm..jaja.

Kan bara säga att jag fick en fin alla hjärtans dag,jobbade och efter de for jag ut till J,sedan hade jag haft körkortet i 1 år också:)Grattis till mig själv!

Men däremot kan jag inte säga att du C fick de,på din alla hjärtans dag..synd att du inte får upp ögonen och inser vad du gettt dig in på.

Ja idag händer det nog inte så värst mycket.mysdag kanske?

Skulle ha hängt med min morbror till Tyskland,men orkade inte..vilket jag ångrar nu..jaja nu ska jag käka frulle..


hejs svejs

Av Angelica - 13 februari 2008 14:44

Idag är det ett jäkla blåsväder här,dagen börja med att jag skulle upp på bilprovningen,och gick bilen igenom,svar nej,trodde att den skulle göra de,för att jag var tjej.höhö=)Men så fel jag hade..men det får farsan fixa.

Satt på tradera och hitta ett par dösnygga jeans som jag vill ha=)men när jag ska lägga ett bud,vad händer då,jo strömmen går..säkert pga blåsvädert..kul verkligen!

Och nyss ringde N mig,haha vad gulligt:Pdina jäkla komentarer på allt...saknar..


puss hej

Av Angelica - 11 februari 2008 16:56

Namn: Angelica
Födelsedag: 2 dec
Hemstad: Härnösand
Ögonfärg: Blå/gröna
Hårfärg: Blond
Längd: 163 cm
Höger/Vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skytt
Sko stlk: 38
Är dina föräldrar skilda: nej
Skor idag: Mina vinterskor,svart stövlar

Mest använda fras på msn: vibb;)

Det första du tänker på när du vaknar: Åhh nej
När går du och lägger dig: För sent,tyvärr
Bästa minne: Har massor

Favoriter

Färg: Svart
Mat: Fläskfilè
Sport: Fotboll
Djur: Hund
Glass: choklad, jordgubb osv
Godis: choklad!
Affär: Gina tricot
Sallad: kyckling
Bokstav: A
Nummer: 6
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: -hmm mint?
Radiostation: Mix megapol och lugna favoriter
Parfym: Armani


Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Större?
Hur vill du dö: Fort
Vem av dina vänner är mest lik dig: Cicci
Vem är högljuddast: Therese
Vem får dig mest att skratta: Cicci
Vem har du känt längst: Linda
Vem är blygast: Lindak kanske?
När grät du senast: hmm det var länge sedan de
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka

Värsta: oro, ångest, osv
Vart vill du bo i framtiden: Hmm utomlands kanske?eller en storstad
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör
 
Har du någonsin
Varit kär: Japp
Blivit dissad: Tror jag nog
Rymt hemifrån: Nej
Föreställt dig ditt ragg naken: -
Skolkat: Jadå
Sovit utomhus: Japp
Gråtit i skolan: Kanske?var länge sedan jag gick i skolan
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Haha aldrig
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Haha ja,men säger inte vad,den gamla goda tiden,eller hur cicci?
Sett en död människa: Ja,flera ggr
Druckit alkohol: Det har jag
Ätit sushi: Ja och äckligt var det
Varit på scen: Ja
Snattat: Nja?
Varit full: Japp
Retats: Nej aldrig
Blivit nerslagen: Nepp

Du??
Svär: Mycket:/
Sjunger bra: Haha nä
Dushar dagligen: Japp
Tycker att du är attraktiv: - Självklart:)
Kommer överens med dina föräldrar: Ja
Gillar åska: Älskar åska
Spelar något instrument: Nepp
Äger en iPod: Nej
Går till kyrkan: Nej
Sover med gosedjur: Haha never
För dagbok: Nej
Dansar i regn: Nej
Sjunger i duschen: Det händer

This or that:
Pepsi/Cola: Cola,lätt
McDonalds/burger king: McDonalds
Singel/gruppdate: Singel
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: Mtv
Blind/döv: inget utav de,tack

Kan du:
Gå ner i splitt: Nej, har aldrig kunnat de heller
Skriva med båda händerna: Japp,fast det blir inte så snyggt med vänster
Vissla: Jajjemen
Blåsa en bubbla: jepp
Rulla din tunga i en cirkel: Aa
Ha dina ögon i kors: Haha ja
Nudda näsan med tungan:Nej
Dansa: Ja ibland,men många promille i kroppen
Äta vad du vill utan att oroa dig: Ja i vissa perioder

Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Hmm kanske någon på jobbet?
Du pratade i tfn med: Jocke
Msnade med: Erica
Du kramade: Det behöver ingen veta:P
Du skällde på: Vet inte?

Senast du:
Skrattade: Idag
Grät: Vet ej
Filmen du såg: Var säkert någon komedi
Tuggade tuggumi: Nyss
Drog ett skämt: Igår
Sång du sjöng: -

Random:
Vilket land skulle du vilja besöka: Usa
Hur många kuddar sover du med: 5
Dricker du mjölk: Jajjemen.
Person du hatar mest: Hmm starkt ord,men visst finns de några
Mest använda fras: -
Var tror du vi hamnar när vi dör: I jorden
Hur många signaler innan du svarar: Testa ring

Vad borde man uppfinna: Mycket
Är du ett hälsofreak: Nja inte direkt,men kanske blir
Lekte du med barbie som liten: Ja det gjorde jag säkert,men var inte förtjust i de

Av Angelica - 11 februari 2008 15:16

Haha underbar människa:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards